CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 10 oktober 2008

Film

Att kolla film med barnen kan vara dötrist och tråkigt och aldeles, aldeles underbart!
Till min stora glädje har L börjat intressera sig för de gamla klassiska Disneyfilmerna. Vi har kollat på Micke och Molle, Sjöjungfrun och Askungen. Det är dett strå vassare än samma gamla Dora om och om igen. Lillebror har visserligen upptäckt Teletubbies men han bryr sig inte om man tittar med honom och kollar i alla fall bara tio minuter åt gången vilket ger mig tillräckligt med tid att plocka i och ur en diskmaskin eller så.

Vill pyssla!
Jag är så pysselsugen att jag snart blir tokig. Har inte haft en minut över på snart två veckor att pyssla. Skulle vilja ordna med barnens album, göra en ny ask till L som hon ska förvara nagellack i. Dessutom har jag funderingar på att gör i ordning en stor låda med lock som hon kan förvara dockkläder i. Men det blir väl tid för det också någon gång...

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh..jag älskar oxå de där gamla "riktiga" Disneyfilmerna!!

Trevlig helg!

Kram

Sus sa...

Uäck, hur lukat det där???