CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 25 oktober 2008

Uppdatering

Håller fortfarande på med hemtentan... 2374 ord och då med referenslita å allt inräknat. Tur för mig att litteraturen hade långa och krångliga namn, vann nog 50 ord bara på den. Det behövdes kan jag säga, i den här takten är jag i bästa fall hemma till midnatt *gäspar*
Nu ska jag äta kvällsmat...just ja det hade jag ingen... står mellan proteinpulver och bubblevatten. Tror jag ska lyxa till det lite å ha saft i bubbelvattnet. Kanske kan gräva fram nån knäckemacka eller stjäla lite youghurt. Allt för att få ett brejk. Wish me luck, I´ll need it!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! :D Jag ar skitbra pa att ordbajsa om du behover hjalp (fast jag ar dock battre pa att ordbajsa pa engelska numera... buhuuu)