CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 15 oktober 2008

Jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaalen!!!

Förbannade jäkla skitstudier på den förbannade jäkla skitskolan. Jag är så less! I flera veckors tid har jag sökt den förbannade jäkla studievägledaren som behagat vara borta fram till i måndags. Då var det fler än jag som ville komma fram i telefonen så att säga. Efter en hel del efterforskande framför datorn med en inte så värst samarbetsvillig liten Lillebror i knät hittade jag äntligen kursen jag skulle söka. Skönt, då var det klart, trodde jag. Just den kursen kunde jag inte söka av någon finurlig anledning. Ringer till växeln och blir kopplad till nån idiot. Efter lite efterforskningar på datorn säger hon, som om det var det mest självklara i världen, Du är ju bara kursregistrerad och inte programregistrerad. Ehh, jaha, vaddå, vad? Hur gör jag det då? Var gör jag det? När fick jag information om att det skulle göras? Snällt nog gjorde hon det åt mig per telefon så jag inte har en aning om hur jag ska göra nästa gång det måste göras. Happ, nu skulle det funka att söka kursen. Vilket det INTE gjorde. Ringde igen, fick prata med någon trevligare. Hon förklarade steg för steg hur jag skulle logga in, söka på kurskod och sedan söka kursen. Happ, det var bara det att det inte funkade och hon har ingen aning om varför det inte fungerade. Kul! Vad gör man nu då? Hon skulle kolla upp varför det inte fungerade och antingen återkomma eller så skulle det fungera att söka idag. Fungerade det idag? Näää! Har hon hört av sig? Nääää! Har jag gott om tid på mig? Näääää! Jag blir knäpp i huvudet!!!

0 kommentarer: