CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 28 oktober 2008

Torka...

Ikväll har jag torkat upp efter L som kräktes ner halva hallen. Efter att ha tvättat och stoppat en magsjuk L i säng råkade jag kliva i en stor pöl med hundkiss. Har ingen aning om varför vovven vår bestämde sig för att använda köksgolvet som toalett. Drygt var det i alla fall. Just nu känner jag för att sanera mig själv med en låååååång dusch men det får bli en annan kväll. L vaknar och gråter med jämna mellanrum och A har däckat redan. Han har blivit kanonförkyld. I natt blir det madrassen på golvet i Ls rum som gäller, bäst att sussa med andra ord. Natt!
PS har jag nämnt att jag haaaaaaaaaaaatar hösten, L är frisk 2 av 7 dagar per vecka. Suck!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar inte heller hösten. Många är lyriska över alla vackra färger men med tre barn innebär hösten bara massa VAB.

Alice älskar hakklappen som du gjort (som jag vann). Hon vägrar ha på sig ngn annan! Och jag förstår henne. Supertuff! Kram och krya på er