CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 6 oktober 2008

Känner mig off

Har världens PMS-humör, känner mig off och ganska slut efter helgen. Det är väl då man ska vila upp sig inför kommande vecka men så blir det aldrig. *Suckar*

Var rätt dyster idag men så vid lunch kom ett sms, inte vilket som helst. Ett sms som talade om att mitt paket från LaRedoute hade kommit. Det var bland annat en mycket efterlängtat blå låda innehållande ett par skor. Skorna jag bannade mig själv för att jag inte köpte till L för ganska precis två år sedan. Då valde jag mellan vita med röda ränder och bruna med guldränder. Då blev det vita med röda ränder men nu blev alltså bruna med guldränder. Sååååå snygga. Förstår inte vad som gör mig så glad för ett par skor, ju mindre desto bättre förutsatt att man har någon de passar. Undrar om det finns någon psykologisk term för mitt tillstånd, blev i alla fall på bättre humör.

Här hemma doftar det saffran vilket betyder att min mors, något sena, födelsedagspresent ligger och svalnar i ugnen. Recept hittar du här...

Ikväll väntar handbollsträning med storebror, det är så himla kul att åka med honom och se honom spela. Snacka lite i bilen på väg hem och bara känna sig sådär stolt som bara en morsa kan göra. Go IVH!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar vad gott.Fina skor.