CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 8 oktober 2008

Olika

Mannen kom hem och berättade om en ny träningsform han skulle prova. Med en glittrande blick och ett sådär lagom barnsligt leende förklarade han att de har så hårt fyspass att de har en hink i mitten av rummet. Jag undrade lite eftertänksamt vad hinken hade med saken att göra. Med triumferande ton förklarar han att det är där man får spy, för det gör de som tränar. Coolt va, säger han och nickar åt mig.
Korkat - Ja!
Äckligt - Ja!
Coolt - NEJ!
Tänk vad olika man ser på saker.

4 kommentarer:

Henrik sa...

Joooo, lite coolt är det allt :)
Whatever works and whatever floats your boat!

Sara sa...

Men vad är det här nu då :D har du låst din profil för mig? Nu blir jag nyfiken..

Anonym sa...

HEJ! Vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg:D
Jag kommer inte att artista på Wallmans, utan jag ska resturanga. Den här gången det vill säga;)
Hela härliga familjen G är VARMT välkomna till Åre! Många kramar! /Nicole

Anonym sa...

Tack för GODA skorpor.