CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 30 oktober 2008

Ett riktigt klantarsel!

Vem kan det vara jag syftar på? Jo mig själv. Denna vecka har jag varit ett riktigt klantarsel a la´GRANDE!!! Jag har bland annat lyckats stansa ett djupt jack i hakan på mig själv med hjälp av damsugarröret. Ser ut som Jay Leno, tur jag hade sårtejp annars hade jag varit tvungen att sy. Dessutom har jag varit så in i helskotta korkad att jag skickade in FEL hemtentamen. Ja egentligen aldeles rätt men ett tidigt utkast jag sparat på datorn. Eftersom jag sedan skrev färdigt tentan på As jobb fanns den gamla versionen kvar och det var den jag skickade in. Därmed missade jag tentans deadline och har ingen aning om de godtar min ursäkt eller om jag måste göra om tentan och därmed får en ny uppgift. Jag tror jag smäller av om jag det jag gjorde i lördags var förgäves!!!
Idag har jag inte lyckats med något större men likväl har jag hittills smält fast en matlåda på spisplattan. Klockan är ännu bara lunch så det återstår att se om det vara "dagens" eller om det kommer fler olyckor på vägen.

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Oj vilken otursdag/vecka! Typiskt..händer ett då händer allt =0

Hoppas du får en mysig o olycksfri spökhelg =)

Kram