CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16 april 2009

Klänning till L

L tjatar fullkomligt ihjäl mig om sin lila klänning som jag sydde för ett par månader sedan. Hon älskar den och den åker jojo in och ut ur tvättmaskinen. Bestämde mig för att sy en till av ungefär samma modell. Eftersom hon inte kunde precisera vad hon tyckte om med klänningen valde jag att köra på lila tyg och glittriga knappar samt samma modell. Trots det var hon måttligt nöjd. Jag var väl inte heller hundra procent nöjd men vi får väl se om hon bestämmer sig för att ha den imorgon...
Den ser lite bylsig ut på bilden men det beror på att hon hade en tröja under som hon vägrade ta av sig. (Den lilarandiga hon fick i påskägget av mormor!)

Hittade en riktig blin-bling-knapp. Tänk vad mycket roliga knappar det finns!

0 kommentarer: