CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 6 april 2009

Lycka i en ask!

Som så många andra är jag galen i skor. Men jag har aldrig riktigt haft ekonomi att shoppa loss så någon gedigen samling har jag inte.
Älskade AA ska gifta sig i sommar å jag ska vara tärna (eller vad det nu heter) Utmärkt tillfälle att få köpa ett par riktigt fina skor. Jag å den andra tärnan ska ha bruna klänningar och till dem ska vi ha metallic skor. Hittade dröm-dojjorna på Brandos så jag slog till direkt.
Ja, jag kommer få skitont i fötterna!
Ja, det är värt det!
Tänkte lösa det med ett par Sholl Party Feet och så ska jag ha med mig ett par reservskor till festen.
Hur som haver kom de med posten idag, som ett barn på julafton slet jag upp paketet direkt. Åhhh, de är så fina! Passar perfekt å kostade överkomligt.



Bilder från www.brandos.se
Kan verkligen rekommendera Brandos, frakten ingår i priset och även returfrakt om skorna skulle vara för stora eller för små. Man kan söka på skotyp, färg eller storlek, smiiiiidigt.
Ska beställa gympaskor till Storebror också men det får vänta till nästa månad ;)






3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga skor ,men vilken klack.Man får inte bara ont i fötterna utan man bryter benen också.

anna sa...

ohohooooooo.... snyyyyggga!!!! :)

purplerain sa...

Love... älskar dem. Kanske slår jag till på ett par likadana. Det är ju bra att få lite tips.. Älskar högklackat. Men jag är ju oftast på ställen och gör saker där det inte passar. Men å andra sidan.. vill man vara fin..