CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 1 april 2009

Äntligen!

Äntligen fick jag tummen ur å ringde om vår diskmaskin. Har varit lite orolig att reparationen inte skulle gå på försäkringen å nu finns inte ett par tusenlappar att lägga på en diskmaskin. Till min stora glädje är nu maskinen lagad utan att det kostade mig en spänn!
Det jag har lärt mig på detta är att man inte ska tro man köper nån supermaskin för att man väljer "svensk kvalitet" och att det är värt några hundralappar extra med en längre försäkring. Vår skitdyra Cylinda gick sönder första gången efter bara 1 1/2 år och nu var det alltså dags igen. Nästa maskin jag köper blir inte en Cylinda!

1 kommentarer:

latten sa...

Nä, vad tråkigt. Alltså att den gått sönder IGEN inte att du fick den lagad "gratis" :)

Ja, fick en bra överraskning hos hyresvärden. Eftersom 1 maj är en helg, så behöver jag inte lämna nycklarna förrän på måndagen! så då har jag hela helgen på mig att städa :) kanon!

-du har ju hela helgen på dig! *härmar åke i den där tvreklamen, om du minns?* :-D

kram!!