CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 7 april 2009

PIF

Såg en så rolig tävling hos Fante , en PIF tävling. Tycker det är en så rolig idé, kul att gå och vänta på ett paket utan att veta vad det innehåller och när det kommer. Det hela går ut på att de tre första som lämnar en kommentar till detta inlägg får ett paket av mig.

För att vara med gör du såhär:
1. Lämna en kommentar under detta inlägg och mejla mig din adress på saraguerini@passagen.se Lämna också lite uppgifter om antal barn och storlekar osv. som kan vara bra för mig att veta. De tre första kommentarerna är med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar.
2. Om du har en egen blogg gör samma sak!

PIF - PAY IT FORWARD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ho, ho! Det där låter jättespännande! I synnerhet om du är made by Sara :-)! Önskar jag hade en blogg så jag kunde kopiera denna idé. Önskar jag hade mer tid i mitt liv. Önskar mig också mer pengar, fasta fylligare bröst, mindre bak och snälla barn dygnet runt. Högst upp på listan står en man som älskar mig och som pillar mig i håret helt förutsättningslöst timmar i sträck när vi ser på TV tillsammans. Vänta nu. Det sistnämnda har jag ju. Han kunde dock gott massera också.
Kram Johanna!

Anonym sa...

Jag vill gärna var med! Har dock själv ingen blogg.
Jenny

Sara sa...

Klart ni ska vara med ändå! Regler är till för att brytas. Lova bara att göra tre goda gärningar till några som förtjänar det :) Mejla adress och uppgifter om storlek till barnen, eventuella färgpreferenser eller annat så kommer det ett paket en vacker dag hahah!