CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 9 april 2009

Amen shit!

Nu tror jag verkligen att jag hittat rätt! Förra assistentjobbet jag hade anade jag oråd redan från början. Själva jobbet kändes okej men personkemin kändes helt omöjlig. Jag ville verkligen få det att fungera men till slut fick jag nog. Det här kommer bli toppen det känner jag! Dessutom har jag fått ett schema som inte kunde bli bättre, det måste vara någon mening med det här!

L är super-duper-mammig just nu. Det är jättemysigt men också ganska jobbigt. Hon har tvärskön personlighet och snappar upp så roliga kommentarer från sin storebror. Härom dagen frågade hon mig -Mamma, vad blir det för mat? A svarade, eftersom det var han som lagade maten. Då tittar hon på honom och säger -Heter du mamma eller?
Kanske inte lika kul när hon är 14 men nu var det bara komiskt.

Amie! Är du hemma?! Måste träffas s n a r t !!!

Hittade ett skitsnyggt tyg till PIF-paket nummer 1, känner mig taggad som 17 över att sy hemlisar. Roligt att fundera över vad jag ska göra och till vem. Dessutom fick jag världens roligaste paket av mor igår. En hel låda med tråd, sidenband, paljettband och massa annat smått och gott. Nu fick jag verkligen sydjävulen i mig!

3 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

hehe.. det ska börjas i tid tydligen ;)

Anonym sa...

Hoooooonneeey I'm Hooooome! :) Date, snarast!

AnnaSv sa...

Ibland så säger de så roliga saker, de små liven. Saker som inte alls är lika roliga efter några år. =)

Glad Påsk!