CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2 april 2009

Så jäkla stolt

Ibland slår det mig vilken tur jag har haft. Förutom att jag fått tre frisk barn så har jag hittat kärleken. Att kärleken sedan är besvarad känns som ett mirakel! Min man har en imponerande personlighet och en framåtanda jag aldrig skådat. Jag är så stolt över att han valt att dela sitt liv med mig.


Tänker ofta tillbaka på vårt bröllop som var precis så som vi ville ha det. Intimt och personligt. Vi gifte oss utan att säga det till någon, med anonyma vittnen i rådhuset. Från vår bröllopsresa skickade vi vykort där vi skrev "..vattnet är varm och maten god, så vi har det bra på vår BRÖLLOPSRESA!"


Jag kommer inte ihåg i detalj allt som sades under vigseln men jag vet att vigselförättaren pratade om att barn och föräldrar och syskon får man men sin partner är den enda i familjen man väljer. Det kändes så stort att tänka på, mannen som jag älskar så innerligt har valt att leva sitt liv med mig! Som alla andra har vi haft våra upp och nergångar men jag vet att vi alltid kommer vara tillsammans. Det finns ingenting som jag inte älskar med A.


För att citera Robin Hood "Länge leve kärleken!"

A får aldrig vara ifred när han är hemma, alltid har han någon som klättrar på honom. Jag tror att han för det mesta uppskattar det.

5 kommentarer:

Henrik sa...

Ja, det är en toppenkarl du hittat syster :)

Anonym sa...

Underbart!

Jag är också så stolt över min man och det liv vi skapat tillsammans. Det är verkligen inte alla förunnat att hitta lyckan.

Jag läste nyss på en blogg att den perfekta familjen (utåt iaf) ska skilja sig. Jag blev så ledsen.

Gin/Ginny sa...

vad underbart att ha hittat "den rätte" :)

Önskar er all lycka i framtiden också!

kram!

purplerain sa...

Härligt att höra. Man blir så glad när man hör om kärlek som är stark. Det kan behövas när man har barn som tar tid.Samt alla andra saker man möte genom livet. Annars är det nog lätt att man glider ifrån varandra. Jag och min man gjorde samma som er på vårt bröllop. Fast Elin var 3 år och med förstås. Enkelt starkt och bara VI. Ha det så bra idag, kram

anna sa...

Myyysigt!! :)