CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6 mars 2009

Liten väska till minnen

Barnens första kusin kom till världen strax innan jul. Som en "välkommen-till-världen-present" har jag gjort en väska där hans mor och far kan stoppa minnen. Jag är själv överdrivet förtjust i att spara på barnens första saker och har gjort större lådor till dem. Om du vill kan du se dem här.

Så här blev lådan till lille E.


På kanten har jag klistrat fast födelsedatum, längd och vikt.


Nu längtar jag efter mannen, han har varit borta sedan igår. Olidligt länge!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så sött! =)

Gin/Ginny sa...

Åh vad fint! Vilken underbar present! :)

Anonym sa...

Jättefin! Vilken personlig och rolig present att få.

Anonym sa...

En så´n bra och fantasifull present :) Säkert jätteroligt att få till den lilla !!
Jag har "kikat runt" lite i din blogg och hittat många trevliga saker. Du är riktigt händig du :)
Jag fick tipset till din sida av min son som f.ö känner dig sen Uppsala tiden. Jag har själv hållit på med mycket som liknar din hobby. Det var därför Tobbe visade mig din sida.
Ha det gott !! /Britt Inger

Anonym sa...

Nämen gud, vilken söt!! =D En sån där skulle man ju ha själv *fniss*

Sara sa...

Tack för alla goa kommentarer!
Britt Inger: Du har en fantastisk son! Han är en av de absolut mest omtänksamma och genuina människa jag fått äran att träffa! Kul att du hittade hit!

Gin/Ginny sa...

oh.. nu fick du mitt mamma-ego växa flera meter! :D

jag håller med dig. Skönt, då är hon inte fri från uppfostan då ;) men ibland känner jag mig som en riktig tjatkärring mot henne, och det är ju just dagisattityden som gör det svårt. Förhoppningsvis leker de mer på ännu mer lika villkor när den andra tjejen börjar med :)

Ha en riktigt skön söndag!

kram!

Anonym sa...

Vilken söt o fin väska. Supersöt.Funderar på sladdis NEJJJJJJ. Får titta på din sida istället.Ha det så gott.

Anonym sa...

Vilken fin ide,SKALL GENAST MÅLA BARNENS GAMLA VÄSKOR... Super fina.