CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 25 mars 2009

Lillebror

Han är inne i en intressant fas just nu. Ena minuten är han sååååååååå himla dryg, piper, hittar på rackartyg och har sönder saker. Nästa minut är han så gó.
-Mmmmm, mamma, säger han och slår armarna om mig och verkligen kramas. Ja då är ju trasig glasögon förlåtet snabbt.
Språket börjar komma nu, ett ord här och där. Syskonen hans blev inte så smickrade av att han lärt sig hundens namn men inte deras *s*
Favoriten just nu är när han säger:
-Blääää, dä bajs.
Han rynkar sin lilla lilla näsa och räcker ut tungan.
Ja, snart babblar han på i samma takt som de andra två, då får man antagligen inte en syl i vädret.

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Visst är det skoj då orden börjat komma! O vår lillemans favorit är oxå "baas" (bajs) just nu ;)

Trevlig helg!

Kram

purplerain sa...

Åh, vad härligt det låter. Ungar är så tok roliga.Om man inte är för trött. Imorgon gör jag nått helt oväntat och tufft för att vara mig.Jag lägger ut en bild av mig själv på bloggen. Hjälp!!