CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 27 november 2008

Chockad!

För första gången, på jag vet inte hur länge, har vi fått pengar i tid från FK. Ja, nån gång måste det ju ske! Det tackar man och bockar för så här i julklappstider.
Har idag handlat en rosa pulka, det var inte det lättaste. Det ska bli en julklapp till L. Hon var mycket bestämd i sitt färgval vilket gjorde att jag snurrade runt i fyra affärer innan jag hittade den rätta. Men vad gör man inte för att barnen ska bli glada. Passade på att inhandla lite skoj till AAs vovvar som ska få varsin julstrumpa.
Nu ska jag betala räkningar, antagligen gråta en skvätt ;) å sen hämta barn.

Vad önskar du dig i julklapp?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha....ja här ska det väl också gråtas en skvätt över räkningarna....

GRATTIS!!!! till jobbet:)

kramar

Anonym sa...

Härligt!

Jag har alltid fått pengarna i tid från FK. Fixar det själv på Internet. Kanske har haft tur?

Jag önskar mig sömn och snälla barn;)