CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 20 november 2008

Bestämd Lillebror

Tänk vilken bestämd kille Lillebror är, blir aldeles mållös. Idag skrattade jag så jag nästan kissade på mig. Han hade besträmt att han skulle stå vid Ls bokhylla och pausa CD-spelaren. Om och om igen till förbannelse. Kände att jag fick en flashback till stolleken från Storebrors disco.

Var en sväng till akuten igår med L. Hon fick en allergisk reaktion från något vi åt till maten. Det var inte särskilt dramatiskt eller allvarligt men bättre att ta det säkra före det osäkra. Vi fick efter en kort undersökning en återbesökstid för provtagning.

Mannen är bortrest vilket betyder depp...men idag är det Medium - my favorite! Så han är inte saknad förrän ungefär 21,55.

4 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Usch vad otäckt! Kan du komma på, på ett ungefär vad det var hon fick i sig? Ruskigt. Men man vet ju ofta inte förrän det händer..

Gin/Ginny sa...

Just ja. de varmfodrade stövlarna var JÄTTESKÖNA! :)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

"Han är inte saknad förrän ungefär 21.55"..haha! SÅ brukar jag oxå resonera då gubben min jobbar o är påväg hem på kvällen =)

Ha en jätttrevlig helg!

Kram

Anonym sa...

Vad bra att allt gick fint.Lillebror är en riktig buspojke.