CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 2 juni 2009

Man tror nästan inte att det är sant!





Har haft så förbannat mycket att göra (har fortfarande) att jag totalstruntat i bloggen. Mest har det varit jobb, plugg, plugg å jobb men även lite roliga saker. Vi har blivit med hus! Igår skrev vi på och den 1/9 flyttar vi in!
Tjolahopp, jag lägtar.
I uthuset blir det verkstad för hela slanten, i källaren en egen tvättstuga, vedboden blir hönshus å alla får varsitt sovrum (jag å mannen delar såklart.)
Huset är så fantastiskt fint att jag inte kan tro det är vårt!




4 kommentarer:

purplerain sa...

Grattis, ser heeeelt underbart ut. Jätteroligt!

Anonym sa...

OOOOOOOOOOOOOOOO! GRATTIS! Vart ligger det? Hur ser det ut invändigt? Lika fint som utvändigt? Ska ni renovera? Vad kostade det? Oj, oj, oj vad många frågor! Mejla mig gärna!! Kramar Johanna

Anonym sa...

GRATTIS! Det är SÅ fint! Vad avundsjuk jag blir!!!

Det är alltid roligt när bra saker händer bra människor. Kram Annica

Sara sa...

TAck söta ni! Kanske blir det en renoveringsblogg av denna under hösten, invändigt finns en hel del att göra ;D